2013. április 3., szerda

13.részlet

*Justin szemszöge*

Hahahahaaaa...Kezd megtörni Carly.Yeah...
-Nah?Én megyek fürödni!Te is jössz?-kérdezte majd kaján elmosolyodott.Hát,mert miért ne?Simán benne lennék!Elvégre én nem akarok semmit tőle...De,hogy is vicceltem!Én akarom őt!Aztán észre vettem,hogy nagyon belemerültem gondolataimba.És hát elég fura lehettem,ahogy ott álltam tétlenül előtte,miközben ő válaszra várt.
-Aha...Rendben....Oké....Benne vagyok...-adtam rövid,több szavas válaszomat.Ebből láthatta,hogy oda vagyok érte és,hogy akarom.Természetesen akarom.
-Szuper!-kiabálta enyhén el magát-Akkor gyere!-húzott trikómnál fogva be a fürdőszobába.Nem mondhatom,hogy nem tetszett ez nekem,mert tetszett és totál beindultam!Majd amikor beértünk becsukta az ajtót és be is zárta kulccsal.Aztaaa...Én azt hittem,hogy Ő tök olyan fiús.Erre most elkezd nekem itt úgy viselkedni,mintha egy lányos lány lenne aki oda van a pasikért.Ő nem ilyen,de nem tagadom,hogy így is nagyon tetszett.Elkezdtem magamat nézni a tükörbe és a hajamat igazgatni.Erre csak annyit látok,hogy Ca elkezd vetkőzni!De nem úgy,mintha valakinek tetszeni akarna,inkább úgy,mintha ott se lennék.És teljesen lazán kezdett el vetkőzni.Majd mikor már csak egy melltartó és egy igen szexi francia bugyiba volt teljesen akaratlanul és észre se vettem,hogy alsó ajkamba haraptam.
-Na mi van?Tetszik amit látsz?-kérdezte egy cuki mosollyal.
-Hát,mi tagadás nem vagy rossz csaj és tested sem rossz!-mondtam majd újra ajkamba haraptam,de ezt már teljesen akartam.Hihetetlenül szexi volt.Bugyija teljesen jól kiemelte combjait és formás seggét.
-Akkor jó!-kacsintott rám-És te ruhába fogsz fürödni?-kérdezte full komolyan-Mert az nem lenne fair,hogy én meztelenül,te meg ruhába fürdesz!-mosolygott.
-Nem...Nem.Én azt nem akarom!Természetesen én is levetkőzök!-mondtam röhögve,majd el is kezdtem levenni a felsőmet.

-Háhhh- nevette el magát viccesen.Majd végig húzta kezét kockás hasamon és láttam,hogy tetszik neki az amit lát.Majd rámosolyogtam és közeledtem hozzá,és egyre csak közeledtem hozzá.Láttam a csillogást a szemében és azt,hogy már alig bírja,de én sem voltam másképpen.Egyikőnk sem bírta majd elkezdtük egyszerre egymás ajkait falni.Eddig csak 2-3-szor volt rá alkalmam vele smárolni és nagyon hiányzott már.Aztán kezét felcsúsztatta hasamon keresztül majd felért végső céljához,ami a nyakam volt és összekulcsolta nyakam körül kezeit.És én is felemeltem kezemet magam mellől majd derekára csúsztattam és én is hasonlóan összekulcsoltam kezemet dereka körül.4-5 perc csókolózás után elváltunk egymástól levegő hiány miatt.Folyamatosan egymás szemét fürkésztük,kémleltük,de Ca megtörte a csendet.
-Nah,megyünk fürödni?-kérdezte totál vörösen.
-Igen.-adtam meg egy szavas válaszomat,majd elmosolyodtam,mivel olyan vicces volt,ahogyan elvörösödik Ca.Majd Ő be is szállt a fürdőkádba ami már tele volt.Már amennyire csak lehetett,hogy ne hogy kifolyjon a víz.Amikor Ca beleszállt enyhén megemelkedett a víz.Elkezdett gőzölögni,a pára rászállt a tükörre,már semmit sem láttam magamból a tükörben.
-Miért ne vetted le a többi ruhadarabot?-kérdeztem.Majd értetlenül néztem rá,mivel még Ő mondta,hogy vetkőzzek le.
-Mert nem.Majd annak is eljön az ideje.Majd szólok.-mondta egy kacsintás kíséretében.-De te attól még leveheted,hogy lássam azt...-mutatott Jerry-re.Húhaaa...Betegebb ez a csaj,mint gondoltam(nem úgy).De tetszik.
-Azt már nem.Ha Te nem veszed le az összes ruhádat,akkor én sem!-mosolyogtam,majd én is befeküdtem a kádba.Még többnek tűnt a víz.Amíg én ezt a nagyon "érdekes"-nek tűnő vizet néztem addig Ca bele ült az ölembe.

Én ezt egy mosolygással viszonoztam,majd elkezdett kiszállni az ölemből.Gondolom azt hitte,hogy engem ez zavar,mert lehet,hogy egy kicsit zavartabban mosolyogtam,mint kellett volna.Majd mikor már kiakart szállni és visszahúztam a kezét a kezemmel.Ezzel azt akartam mondani,hogy ne menjen el,mert ez tetszett nekem.Bólintott egyet és vissza ült az ölembe,majd olyat tett amiért nem hittem a szememnek.Megölelt!Uram Isten!Carly Adams megölelt!Ennek nagyon örültem.Leírhatatlanul.Vagy 10 percig ölelkeztünk,amikor kiemelte a fejét nyakamból,megfogta a fejemet és felemelte majd megcsókolt!!!Ez teljesen leblokkolt,de eszembe jutott,hogy jó lenne,ha vissza csókolnék,mert akkor esetleg azt is hiheti,hogy én nem akarom.Pedig én akarom!Így is tettem.Vissza csókoltam.Ez még jobban esett,mint az előző,mert ezt már teljességgel Ő akarta.Vagy negyedórán keresztül smároltunk,amikor én eltávolodtam tőle.Vagyis csak a szájától.Majd nyakára "mentem".Elkezdtem nyakát csókolgatni,kisebb puszikat adni rá és szopni.Gondoltam,ha már ott vagyok akkor megpecsételem.Ő ezt kisebb-nagyobb nyögésekkel díjazta.Nagyon élvezte,de ezzel én sem voltam másképpen.Vagy már egy órája "fürödhedtünk" amikor már Ő is és én is úgy gondoltam,hogy kiszállhatnánk.Így elváltunk egymástól mosolyogva,de egymáshoz nem szólva.Kiszálltunk és láttam Ca-n,hogy nagyon fázik...Gyors kerestem neki egy törülközőt majd hátulról átölelve ráraktam Ő megfordult majd egy kisebb csókot nyomott számra.Én csak elmosolyodtam.

-Szerintem mindketten nyertünk!-mosolygott.
-Legyen..-majd megöleltem.Végre éreztem az illatát.Nem is tudom mihez hasonlítani az illatát.Talán a rózsa?Kókusz?Orgona?Áhhh....Mindegy is,mert az volt a lényeg,hogy imádtam.Majd gyorsan átszaladtunk csurom vizesen a szobájába és ez egyáltalán nem érdekelte egyikőnket sem.

5 megjegyzés: